Suomi | Finland -topic
-
- Creatures • Trade
- Gender: Literally just six cats of varying gender identities sharing a suit of human skin
Re: Suomi | Finland -topic
En usko
Hiljaista nyt on aina Suomen kanssa
Itte parhaillaan töllään Euroviisuja Youtuben kautta
Hiljaista nyt on aina Suomen kanssa
Itte parhaillaan töllään Euroviisuja Youtuben kautta
This Signature looks so bad on mobile. Good lord it is HUGE. I'll need to work on that at some point. For now though I sleep
✯✦✯✧✯✦✯✧✯✦
✦✮Any objections, Lady?✮✦
To hatchling only C:
Wishlist Here
✯✦✯✧✯✦✯✧✯✦
To hatchling only C:
Wishlist Here
Minä en oikeen välitä Euroviisuista. Tulin kyllä kattoneeksi Ruotsin karsinnat. Vaikka kansa tykkäs PKN:stä, minusta oli virhe lähettää Suomea edustamaan, MHO.
Onko täällä montakin pelaajaa Suomesta (aktiivisena olavia)?
Onko täällä montakin pelaajaa Suomesta (aktiivisena olavia)?
-
- Coder
- Creatures • Trade
Muutama meitä taitaa olla. Jonkun verran näkyy paikallaolijoissa suomalaisia, mutta kovin moni ei taida juurikaan kirjoitella mitään mihinkään.
Ainakaan suomeksi (harvassa pelissä voi kirjoitella omalla äidinkielellä). Sen verran mitä nyt olen Cavessa seurannut forumia, suomalaiset kirjoitelee aika paljonkin englanniksi. On se sääli jos on mahdollista käyttää omaa kieltään, niin se koetaan jotenkin hankalaksi.
Itse olin yllättynyt tästä keskusteluketjusta.
Itse olin yllättynyt tästä keskusteluketjusta.
-
- Creatures • Trade
- Gender: Literally just six cats of varying gender identities sharing a suit of human skin
Suomalainen on hiljainen omiin oloihinsa sulkeutunut metsän asukki xD
This Signature looks so bad on mobile. Good lord it is HUGE. I'll need to work on that at some point. For now though I sleep
✯✦✯✧✯✦✯✧✯✦
To hatchling only C:
Wishlist Here
✯✦✯✧✯✦✯✧✯✦
To hatchling only C:
Wishlist Here
Niinpä se taitaa olla
Asiasta toiseen. En löytänyt mistään (tai en huomannut) tietoa montako hatchlingia saa maksimissaan olla.
Asiasta toiseen. En löytänyt mistään (tai en huomannut) tietoa montako hatchlingia saa maksimissaan olla.
-
- Creatures • Trade
Ei oo hatchlingi rajaa. Pelkkä 4 munaa raja joka on joskus taipunu kuutoseks
✯✦✯✧✯✦✯✧✯✦
To hatchling only C:
Wishlist Here
✯✦✯✧✯✦✯✧✯✦
To hatchling only C:
Wishlist Here
Kiitos tiedostaReima wrote:Ei oo hatchlingi rajaa. Pelkkä 4 munaa raja joka on joskus taipunu kuutoseks
Toinen kysymys. Ovatko questit vaikeita? En osaa englantia niin hyvin kohtalaisesti vaan.
-
- Creatures • Trade
Ei sinänsä oo vaikeita, haastavuus tasot vaihtelee jonkin verran
Jossain on noita Guideja ja vastaavia ja omasta mielestäni muistin varasesti Hellhound questi oli aika helppo
Jossain on noita Guideja ja vastaavia ja omasta mielestäni muistin varasesti Hellhound questi oli aika helppo
✯✦✯✧✯✦✯✧✯✦
To hatchling only C:
Wishlist Here
✯✦✯✧✯✦✯✧✯✦
To hatchling only C:
Wishlist Here
Kiitti jälleen tiedosta Eikun kohti haasteita...jossain vaiheessa.Reima wrote:Ei sinänsä oo vaikeita, haastavuus tasot vaihtelee jonkin verran
Jos saan kysyä, pelaatko muitakin vastaavanlaisia pelejä? Esim. Dragon Cave tms.