The German Room ~ Vol. 2 ~

The place to converse with other members of a guild or club.
User avatar
Rhia
Member of The Dark Brotherhood Member of Artificer's Association Member of Preservationists Association An icon depicting the element Life
CreaturesTrade
Posts: 4796
Joined: November 1st, 2011, 8:07:07 am
Gender: Female
Location: Germany

Re: The German Room ~ Vol. 2 ~

Post by Rhia »

Ja, an sich schon. Ich mein, ich hab endlich die Chance, an so einige Tierchen zu kommen, hinter denen ich so lang her war. Nur... machen die Neuerungen die Preise von Eventtierchen kaputt. Die sind nun praktisch von jetzt auf gleich fast nichts mehr wert. :t-:(
wishlist
Image
my lineages

(Just post in the thread or pm me if you are interested in offsprings - for free.)
Image

Image
My all-time Giveaway

Image
User avatar
OverlordVOX
MagiStream Donor
Member of The Dark Brotherhood Member of Artificer's Association Member of Preservationists Association An icon depicting the element Air
CreaturesTrade
Posts: 917
Joined: May 25th, 2009, 9:30:38 am
Gender: Female
Location: Pride Ring in Hell

Re: The German Room ~ Vol. 2 ~

Post by OverlordVOX »

Find es auch nicht übel das man ältere Tierchen bekommen kann.
Hab ne Biene und nen Salamander erhalten.
Wusst gar nich das es die mal zu Halloween gegeben hat.
Image[/ur<<<<<[url=https://magistream.com/creature/15235386]Image<<<<<Image<<<<<Image<<<<<Image<<<<<Image<<<<<Image<<<<<Image<<<<<Image<<<<<Image
User avatar
Lunalux
MagiStream Donor
Member of The Dark Brotherhood Member of Artificer's Association Member of Preservationists Association An icon depicting the element Light
CreaturesTrade
Posts: 8580
Joined: August 10th, 2009, 4:09:30 am
Gender: Female
Location: AT, Austria, Österreich

Re: The German Room ~ Vol. 2 ~

Post by Lunalux »

Rhia wrote: August 4th, 2024, 3:27:26 pm Ja, an sich schon. Ich mein, ich hab endlich die Chance, an so einige Tierchen zu kommen, hinter denen ich so lang her war. Nur... machen die Neuerungen die Preise von Eventtierchen kaputt. Die sind nun praktisch von jetzt auf gleich fast nichts mehr wert. :t-:(
ja das mit den preisen für die tierchen is was doof..
User avatar
Tyriagris
MagiStream Donor
Member of The Dark Brotherhood Member of Artificer's Association Member of Preservationists Association An icon depicting the element Void
CreaturesTrade
Posts: 17369
Joined: July 16th, 2009, 2:22:25 pm
Gender: Female
Location: Germany

Re: The German Room ~ Vol. 2 ~

Post by Tyriagris »

Die Preise sind allgemein niedriger, als sie mal waren. Aber da man auch kein Gold mehr von erwachsenen Tierchen bekommt, ist das vielleicht auch nicht so schlecht.
User avatar
OverlordVOX
MagiStream Donor
Member of The Dark Brotherhood Member of Artificer's Association Member of Preservationists Association An icon depicting the element Air
CreaturesTrade
Posts: 917
Joined: May 25th, 2009, 9:30:38 am
Gender: Female
Location: Pride Ring in Hell

Re: The German Room ~ Vol. 2 ~

Post by OverlordVOX »

Also ich habs jetzt erst gesehn das es neue Tierchen gibt, nur ich find einfach keines davon.
Der Stream spuckt keine aus
??

Okay, jetzt sind welche da.
Image[/ur<<<<<[url=https://magistream.com/creature/15235386]Image<<<<<Image<<<<<Image<<<<<Image<<<<<Image<<<<<Image<<<<<Image<<<<<Image<<<<<Image

Return to “Guilds Quarter”